פניות לראש החוג - תשע"ז

 

  1. תלמיד רשאי לפנות במהלך לימודיו שלוש פעמים בלבד לראש החוג. פניה שתאושר לא תימנה במכסה זו.
    תלמיד שנת השלמה (בחוג לחשבונאות) יהיה זכאי לפניה נוספת לראש החוג.
     
  2. תלמיד המעוניין להפנות פניה או בקשה לראש החוג לחשבונאות יעשה זאת בכתב תוך הזדהות בשמו. לפני הגשת הפניה בכתב, התלמיד רשאי להתייעץ באופן בלתי פורמלי, עם מורה הקורס, ו/או עם מזכירות החוג לחשבונאות, ו/או עם נציגיו באגודת הסטודנטים, ומלבד שאת הפניה יגיש בכתב למזכירות החוג בלבד. התשובה לתלמיד תינתן בכתב או באופן ממוחשב כך שתובא בהקדם לידיעת התלמיד.
     
  3. תלמיד המעוניין להתלונן על בעיה הקשורה במורה, או בקורס או בקשר לעוול שנגרם לו, ינסח מכתב תלונה ויעבירה למזכירות החוג לחשבונאות. התלמיד רשאי להתייעץ עם מורה הקורס, ו/או עם מזכירות החוג לחשבונאות ו/או עם ראש החוג לחשבונאות, ו/או עם נציגיו באגודת הסטודנטים, ומלבד שאת התלונה יגיש בכתב למזכירות החוג ולמזכירות החוג בלבד. מזכירות החוג תעביר את מכתב התלונה לראש החוג לחשבונאות, אשר יחליט על דרך הטיפול המתאים בתלונה. ראש החוג לחשבונאות רשאי לטפל בתלונה בעצמו, או להעבירה לצורך תגובה לגורם מתאים אחר, כגון ראש תחום לימודים בחוג. לאחר קבלת תגובה מהגורם המתאים, ינסח ראש החוג תשובה בכתב לתלמיד.
     
  4. במידה ותשובת ראש החוג לחשבונאות איננה מספקת את התלמיד, הוא רשאי לפנות בכתב לסגנית הדקאן בפקולטה לניהול תוך הגשת מכתב ערעור על החלטתו של ראש החוג.
     
  5. תלמיד לא יפנה באופן פורמלי לאף גורם אחר לצורך בירור פנייתו או תלונתו לפני שפנה בכתב למזכירות החוג לחשבונאות על פי סעיפים 2-3 לעיל.
     
  6. במידה והתלמיד פנה בבקשה או בתלונה ליותר מגורם אחד בו זמנית, יראו בבקשה או בתלונה כאילו לא הוגשה כלל וכל החלטה שהתקבלה בנושא תבוטל לאלתר.   ​​