פרופ' גל אסטריכר-זינגר

מנהלת ביה"ס למנהל עסקים סגל אקדמי בכיר
פרופ' גל אסטריכר-זינגר
טלפון פנימי: 03-6409561

מידע כללי

פרופ' אסטרייכר-זינגר היא חברת סגל בפקולטה, ראשת תחום ניהול טכנולוגיה ומידע, וראשת התוכנית למלמ"ן ניהול טכנולוגיה ומידע. היא סיימה את לימוד הדוקטורט באוניברסיטת ניו-יורק ובעלת תארים במשפטים ובהנדסה מאוניברסיטת תל אביב ומהאוניברסיטה העברית בירושלים.
 

ד"ר אסטרייכר-זינגר חוקרת את ההשפעה של מדיות חברתיות, רשתות חברתיות ומעורבות משתמשים על מסחר אלקטרוני ועל המודל העסקי של אתרי תוכן. מחקרה פורסם בג'ורנלים מובילים במערכות מידע ובשיווק וזכה בפרסים רבים. לאחרונה היא אף זכתה בפרס early career award על ארגון מערכות מידע הבינלאומי (AIS).

תחומי מחקר

השפעתן של המדיות חברתיות, הרשתות חברתיות ומעורבות המשתמשים על מסחר אלקטרוני ועל המודל העסקי של אתרי תוכן

פרסומים

Vasant Dhar, Tomer Geva, Gal Oestreicher - Singer and Arun Sundararajan (2016), "Prediction Using Economic Networks." Informaton Systems Research, 25(2), pp.264-284.  

 

Gal Oestreicher-Singer, and lior Zalmanson (2013), "Content or Community? A Digital Business Strategy for Content Providers in the Social Age." MIS Quarterly, special issue on Digital Business Strategy, pp.565-590.

 

Eyal Carmi, Gal Oestreicher-Singer, and Arun Sundararajan (2016), "Is Oprah Contagious? The Depth of Diffusion of Demand Shocks in a Product Network." MIS Quarterly, forthcoming. 

 

Tomer Geva, Gal Oestreicher-Singer, Niv Efron, and Yair Shimshoni (2016), "Using Forums and Search for Sales Prediction of High-Involvement Products." MIS Quarterly, forthcoming.

צור קשר