פרופ' שי דנציגר

מנהלת ביה"ס למנהל עסקים סגל אקדמי בכיר
פרופ' שי דנציגר
טלפון פנימי: 03-6406311
משרד: רקנאטי, 333

מידע כללי

פרופ' חבר שי דנציגר, עוזר דיקאן ליחסים בינ"ל, חוקר בתחום השיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות. הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר דוקטור במדעי המוח מ – UC DAVIS. פרופ' דנציגר היה פוסט דוקטורט ב – UNIVERSITY OF WALES AT BANGOR ולאחר מכן היה חבר סגל בבית הספר לניהול של אוניברסיטת בן גוריון. בשנתיים האחרונות בבית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון כיהן כראש המחלקה לניהול. פרופ' דנציגר הצטרף לפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב בשנת 2011. לפרופ' דנציגר תחומי עניין מגוונים והוא מפרסם בכתבי העת המובילים בהתנהגות צרכנים ובפסיכולוגיה.

תחומי מחקר

Consumer Behavior, Decision Making, Information Processing.

פרסומים

Hadar, L., Danziger, S., & Hertwig, R. The attraction effect in decisions from experience. Accepted at Journal of Behavioral Decision Making.
 

Zvilichovsky, D., Danziger, S. & Steinhart, Y. Making-the-product-happen: A driver of crowdfunding participation. Accepted at Journal of Interactive Marketing
 

Amir, E. Danziger, S., & Levi, S. Business corruption and economic prosperity. Accepted at Journal of Accounting, Auditing and Finance
 

Briley, DA., Danziger, S., & Li, E. Promotional games: Trick or treat? Accepted at Journal of Consumer Psychology
 

Danziger, S., Disatnick, D., & Shani, Y. (2017). Remembering friends as foes in competitive and bargaining social interactions. Journal of Behavioral Decision Making, 30(4), 987-998.
 

Saporta-Sorozon, K., Danziger, S., & Sloman, S. (2017). Causal models drive preference between drugs that treat a focal versus multiple symptoms. Journal of Behavioral Decision Making, 794-806.
 

Barkan, R., Shani, Y., & Danziger, S. (2016) Choice and advice in curiosity-driven decisions. Journal of Economic Behavior and Organization, 125, 57-66.
 

Shani, Y., Danziger, S., & Zeelenberg, M. (2015). Choosing between options associated with past and future regret. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 126, 107-114.
 

Danziger, S., Hadar, L., Morwitz, V. (2014).  Retailer pricing strategy and consumer choice under price uncertainty. Journal of Consumer Research, 41, 761-774.
 

Kronrod, A., Danziger, S. (2013). “Wii will rock you!” The use and effect of figurative language in consumer reviews of hedonic and utilitarian consumption. Journal of Consumer Research, 40, 726-739.
 

Danziger, S., Montal, R., & Barkan, R. (2012). Idealistic advice and pragmatic choice: A psychological distance account. Journal of Personality and Social Psychology, 102(6), 1105-1117.
 

Danziger, S., Levav, J., & Avnaim-Pesso, L. (2011). Extraneous factors in judicial decisions.  Proceedings of The National Academy of Sciences of the United States of America, 108(17), 6889-6892.
 

צור קשר